Frații Maior au câștigat prima lor probă specială în ERC3. Foto: Balazs Attila/Rally Photo Hunters

Echipajul format din Norbert Maior și Francesca Maior a abandonat pe ultimii kilometri ai Raliului Ungariei, penultima etapă din Campionatul European de Raliuri, după ce o bună perioadă a fost pe podium la ERC3. Aflați la debut, Cristian Șugar și Vlad Colceriu au încheiat pe 13 la RC4, în timp ce Paul Popa și Teo Găină au ajuns la finiș din poziția de super rally.

După ce sâmbătă au reușit inclusiv să câștige o probă specială la ERC3 și să se claseze în Top 13 la general, frații Maior au început excelent duminică, podium pe SS8, și s-au menținut în primele 3 echipaje până la finalul primei bucle. O pană pe PS11 i-a scos din calculele pentru al treilea lor podium din actuala stagiune a Campionatului European, însă în ultima probă au pierdut o roată după ce au cedat prezoanele și au fost nevoiți să abandoneze cu puțin timp înainte de finiș.

Fostul campion al Cupei Dacia, Cristi Șugar, a ajuns cu bine la finiș chiar dacă a întâmpinat și el dificultăți pe traseu. Foto: Balazs Attila/Rally Photo Hunters

Singurul echipaj tricolor care a trecut cu bine peste toate cele 14 probe speciale din Ungaria a fost cel format din Cristian Șugar și Vlad Colceriu. Pe un Peugeot 208 R2, fostul campion al Cupei Dacia s-a aflat la debutul său în competiția continentală, încheind pe 10 la clasa RC4, din 17 câte au luat startul, iar la general pe poziția a 25-a. Un total de 51 de echipaje au concurat la a treia ediție a Raliului Ungariei.

Tot la prima lor participare în Campionatul European de Raliuri, Paul Popa și Teo Găină (Renault Clio RSR Rally5) au fost nevoiți să abandoneze pe a cincea probă specială din cauza problemelor tehnice, iar duminică au continuat din postura de super rally, ajungând la finișul etapei.

Cele trei echipaje românești au fost susținute de Federația Română de Automobilism Sportiv și Ministerul Tineretului și Sportului.