Vă reamintim că în ședința nr. 10 a Biroului Executiv FRAS, de joia trecută, 18 iunie 2020, s-au luat, printre altele, două hotărâri care îi privesc direct pe organizatorii de competiții:

– aprobă ca înaintea etapelor din cadrul campionatelor naționale, cupe și/sau evenimente restricționate, toți organizatorii de competiții să comunice spre avizare Comisiei Centrale a Arbitrilor lista arbitrilor delegați și dispozitivul de conducere al cursei. Acest document avizat de către CCA va fi atașat obligatoriu și la dosarul cursei, în caz contrar rezultatele nu vor fi validate de Comisia de Competiții.

– aprobă ca imediat după încheierea fiecărei etape de campionat național, secretariatul competiției sau organizatorul, după caz, să trimită dosarul cursei în format electronic pe adresa licente@fras.ro, în vederea validării rezultatelor de către Comisia de Competiții. Termenul limită de trimitere a dosarelor este prima zi de luni după eveniment, ora 14.00. Dosarul cursei trebuie să conțină obligatoriu clasamentul la zi al campionatului respectiv.

Trimiterea listelor înainte de evenimente cu arbitrii delegați și dispozitivele de conducere se vor trimite pe adresa de mail marincamm@yahoo.com.

Vă mulțumim!