• Dacia Sandero testată în condiții de cursă de către George Grigorescu și în varianta de macadam
  • Schimbările dese la conducerea cursei au amplificat dramatismul luptei pentru podium
  • Peter Kelemen la prima victorie din carieră în Cupa Dacia

București 10 mai 2015 – Raliul Aradului Atrium Mall 2015 a reprezentat prima confruntare pe macadam din acest sezon pentru echipajele înscrise în Cupa DACIA. Șase echipaje au fost prezente la startul etapei arădene, raliu care a contat și ca etapă internațională în calendarul FIA European Rally Trophy. Dintre concurenții înscriși doar echipajul Adrian Drăgan/Vali Brădățeanu și-au asumat participarea în ambele competiții CNRD, respectiv FIA ERT.

Raliul Aradului a fost și primul test pe macadam în condiții de cursă pentru modelul Sandero 0.9TCe aflat într-un program intensiv de pregătire în vederea debutului în Cupa DACIA. Pilotat de George Grigorescu și avându-l în drepta sa pe Norbert Maior – care la 16 ani va debuta în Cupa Dacia din etapa următoare Danube Delta Rally, printr-o dispensă specială și susținut chiar de către organizatorul acestei competiții – modelul Sandero 0.9 TCea fost prezent ca mașină de deschidere. Grigorescu și-a concentrat atenția pe îmbunătățirea fiabilității, dar și a suspensiei de macadam, încercând mai multe soluții în privința componentelor acesteia.

George Grigorescu: „Am testat mai multe soluții de arcuri și diverse reglaje, iar în final pot spune că am găsit soluția ideală. Piloții care vor dori să concureze cu modelul Sandero vor avea la dispoziție atât această soluție cât și variant utilizată în prezent în cupă.”

Deși într-o formulă mai restrânsă cu doar șase echipaje la start – competiția monomarcă Cupa DACIA și-a respectat renumele de competiția cea mai spectaculoasă din Campionatul Național. Sarea și piperul au fost de această revenirile de senzație și numărul mare de câștigători de probă specială. Podiumul final a fost stabilit la finalul ultimei probe, într-un raliu în care concurenții s-au întrecut pe 11 sectoare de clasament ce au însumat peste 150km.

În 2015 Cupa DACIA are drept partener principal UNIOR și se bazează pe sprijinul partenerilor tehnici: anvelope DMACK – importator Colina Motors, ORECA – furnizorul echipamentului de securitate.

Pentru mai multe detalii despre Cupa DACIA puteți vizita pagina facebook Cupa Dacia – Rally.

Cupa Dacia

Credit Foto: Sorin Pop