Cele trei echipaje tricolore au format o singură echipă, Just Classic România.

România a fost reprezentată de trei echipaje la a 22-a ediție a selectului Raliu Monte Carlo dedicat automobilelor istorice. Echipajul format din Gabriel Stanciu și Georgiana Gologan a reușit să încheie în Top 100 competiția de regularitate la care au fost înscrise nu mai puțin de 308 echipaje.

La bordul unui Ford Escort 2000 MkII, Gabriel Stanciu și Georgiana Gologan s-au clasat pe locul 99 la capătul celor 15 probe speciale, însă fără penalizarea din prima probă, aceștia ar fi obținut un rezultat istoric pentru România, în Top 15, într-o competiție respectată la nivel mondial unde au fost reprezentanți din 21 de țări. La ediția de anul trecut, același echipaj încheia competiția pe poziția cu numărul 32.

Cu două titluri la istorice în cadrul Campionatului Național de Raliuri Dunlop (CNRD), cucerite în 2016, respectiv 2017, Stanciu se află la a opta participare din carieră la Monte Carlo. În 2016, alături de Giorgos Ladopoulos, termina pe 41.

De altfel, la ultimele două ediții, echipajul exclusiv feminin format din Mirela Bucovicean și Georgiana Gologan și Gabriel Stanciu/Giorgios Ladopoulos s-au unit și s-au creat astfel, în premieră, pentru România, la Monte Carlo, două echipaje mixte.

Dacă în 2018, Mirela Bucovicean/Georgios Ladopoulos (Ford Escort 2000 MkII) încheia pe 101, în acest an, a fost nevoit să abandoneze cu doar o probă înainte de final din cauza problemelor tehnice. Interesant este faptul că Mirela Bucovicean este una dintre cele 5 femei pilot prezente la Monte Carlo Historique. În 2017, Mirela și Georgiana făceau un sezon complet în CNRD, încheind pe 4 la clasa I3.

Mirela Bucovicean/Georgios Ladopoulos (Ford Escort 2000 MkII)

La debutul său în Raliul Monte Carlo Istoric, Adrian Bortică, avându-l ca navigator pe legendarul Gunther Graef, a reușit să încheie competiția pe poziția 226. Rezultatul este unul onorabil pentru Bortică, în condițiile în care el este un obișnuit al etapelor de viteză în coastă. În 2018, acesta a cucerit titlul de campion la clasa A2+B2 și locul 3 la generalul istoricelor în cadrul Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop.

În 2019, fanii competițiilor dedicate automobilelor istorice din România vor avea parte de un an plin, cu două campionate dedicate, Campionatul Național de Viteză pe Circuit pentru Istorice și Klausenburg Retro Racing, dar și competiții separate în cadrul campionatelor de viteză în coastă, raliuri și super rally.