Mihai Leu ar putea deveni campion național la Categoria I chiar la Mediaș.

Un total de 79 de piloți s-au înscris la Cupa Mediașului Total, a șasea etapă din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop, care readuce orașul sibian în circuitul național al automobilismului sportiv după aproape cinci decenii.

Competiția se va desfășura pe traseul tradițional de pe Dealul Hula Baznei, urmând să aibă o distanță de 3,05 kilometri cu o diferență de altitudine de 133 de metri. Runda de la Mediaș va fi a doua din acest sezon care va fi comună cu două dintre etapele Campionatului Național de Viteză în Coastă 2. De altfel, 23 dintre concurenții înscriși vor concura în divizia a doua a campionatului.

Primii cinci clasați din Categoria II, cea dedicată automobilelor de competiție, se regăsesc pe listă, în frunte cu Lucien Hora, cel care ocupă prima poziție în topul general cu monopostul Lola. Emil Nestor (Norma M20), Silviu Dumitrescu (Osella), Costi Stratnic (Dacia STTC) și Lucian Răduț (Mitsubishi Evo) sunt la rândul lor pregătiți să intre în lupta pentru noul trofeu de la Mediaș.

La Categoria I, cu mașini de producție, Mihai Leu, care pilotează un Ferrari 458 Challenge, are șansa să își asigure și matematic titlul cu trei etape înainte de final dacă se va impune la Mediaș, iar urmăritorii săi vor face un pas greșit.

Emil Nestor are nevoie de o victorie pentru a rămâne în lupta pentru titlu de la Categoria II.

La start vor fi prezenți și trei piloți bulgari, Petko Manolov (Subaru Impreza WRC), Nikolay Zlatkov (Audi S1) și Pavel Shenkov (Lada 2107). De asemenea, italianul Riccardo Tarabelli (Renault Clio) va fi prezent și la Mediaș.

Cu patru piloți înscriși în competiție, divizia rezervată automobilelor istorice va avea nu mai puțin de trei modele Dacia. Edwin Keleti (Dacia 1300), Valentin Nemțanu (Dacia 1310 TLX) și Mihai Alexandrescu (1300) vor concura în cadrul Dacia Revival, în timp ce al patrulea participant la istorice, Eduard Tontsch, va pilota un BMW 2002 TI.

Lista completă de înscrieri este disponibilă aici.