Ciprian Cherciu este primul lider al sezonului din CNVCE la Open

Pilotul Ciprian Cherciu este primul lider al sezonului în Campionatul Național de Vehicule Electrice, după etapa desfășurată în weekend pe circuitul de la CTPark.

Pasionațiii de alternativa ecologică din motorsportul românesc încep să-și facă prezența în număr din ce în ce mai mare în cadrul Campionatului Național de Vehicule Electrice, desfășurat sub autoritatea Federației Română de Automobilism Sportiv. 

În prima rundă a sezonului competițional 2023, pe circuitul de la CTPark s-au dat 20 de START-uri, protagoniști fiind piloți veniți din București, Brașov, Buzău și Iași.

A fost o competiție strânsă, cu timpi apropiați, pe un traseu foarte tehnic, cu trei zone distincte, fiecare având particularitățile sale, cu abordări diferite în funcție de specificul zonelor respective. Deși au fost și piloți veniți pentru prima dată în Campionatul Național de Vehicule Electrice, aceștia au pilotat excelent, dovadă fiind timpii obținuți, foarte apropiați de “greii” din Campionatul Național de Super Slalom (CNSS).

La grupa Electrice 1 (cu puterea sub 250 CP) s-a impus Liviu Nossa, cu timpul de 00:40:15, urmat de Augustin Mihalache (00:40:61), locul trei revenindu-i lui Marius Daniel Scarlat, cu  00:40:78. De remarcat că toți cei trei piloți s-au clasat în aceeași secundă!

La grupa Electrice 2 (cu puterea peste 250 CP) a câștigat detașat Ciprian Cherciu, cu timpul de 00:37:73, urmat de Adrian Balotă (00:39:67), podiumul fiind completat de Angela Mondoca (00:42:88), cu o prestație excelentă.

Grupa Sport a fost dominată de Adrian Balotă, cu timpul de 00:39:10, urmat de Marius Daniel Scarlat (00:39:38) și de Sebastian Șerban (00:40:56).

Clasamentul OPEN:
1 – Ciprian Cherciu, București, Tesla Model 3 Performance, 00:37:73
2 – Adrian Balotă, Buzău, Tesla Model 3 Performance, 00:39:10
3 – Marius Daniel Scarlat, București, Mini Cooper SE, 00:39:38

În continuare, timpii obținuți în clasamentul Open al CNVE au fost foarte apropiați de cei din CNSS, reprezentând o mare provocare: mașini cu propulsie electrică vs mașini cu combustie internă.

La echipe, AMI RACING a obținut locul 1, cu 102 puncte, urmată de SUV Cars, cu 30 de puncte.

Organizatorul Asociația GT Auto Club Sportiv mulțumește gazdei CTPark România, partenerilor: Federația Române de Automobilism Sportiv, IGSU, partenerilor MEDIA: Kiss FM, AutoExpert, AutoStiri, sponsorilor: Angelli, Vianor, Tegee International, precum și piloților, spectatorilor și tuturor celor care susțin acest campionat.