Pe 4 mai, circuitul MotorPark România din Adâncata a găzduit cea de-a doua etapă a sezonului competițional 2025 din cadrul Campionatului Național pentru vehicule istorice de competiție (CNVIC).
Pentru prima dată în acest sezon, circuitul a fost parcurs în sens invers (antiorar), ceea ce a adăugat un plus de provocare și entuziasm, atât pentru piloți, cât și pentru spectatori.
CNVIC: Mașini de poveste, adrenalină și prietenie la etapa a 2-a
Atmosfera a fost una absolut specială: soarele a însoțit întregul eveniment, astfel că paddock-ul a fost plin de voie bună, povești, zâmbete și o bucurie autentică de a fi împreună, iar pasiunea comună pentru mașinile de epocă a creat legături instantanee între participanți și public.
La start s-au prezentat 19 automobile, dintre care 5 au fost debutanți, toți aceștia oferind o porție sănătoasă de performanță și spectacol. Publicul s-a bucurat să vadă în acțiune modele precum Autobianchi A112 Abarth (1975), Opel Ascona B (1978), Ford Escort MK2 RS2000 (1980), BMW 325 (1987) sau Lancia Fulvia (1970).
Podiumul Open:
Locul 1 – Andrei Tureanu, BMW 325 (1987)
Locul 2 – Radu Nistorescu, Honda Civic (1994)
Locul 3 – Adrian Dobre, Volkswagen Golf 1 (1978)
De altfel, Andrei Tureanu a obținut victoria și la prima etapă.
Următoarea rundă, a 3-a, se va desfășura pe Transilvania Motor Ring, în județul Mureș, pe data de 20 septembrie.
Paddock-ul – un muzeu viu al pasiunii
Pe lângă emoția cursei, paddock-ul a fost inima evenimentului: oameni relaxați, conversații pline de entuziasm, schimburi de idei despre restaurări, setări și amintiri de-o viață. Pentru mulți spectatori, a fost ocazia perfectă să admire mașinile de aproape și să stea de vorbă cu proprietarii lor, descoperind povești fascinante.
Clasamentele complete și galeria foto vor fi disponibile pe www.romanianretroracing.com
Eveniment organizat cu sprijinul partenerilor BMW România, Motul, Foerch, Magazinul cu Șepci.