Etapa de debut din cadrul CN Drag Racing a reunit la start 76 de piloți pe Aeroportul Internațional Arad, evenimentul desfășurându-se în condiții excelente, pe o pistă cu aderență bună și timpi remarcabili.
La Grupa P1 au fost doar doi concurenți, locul 1 fiind antamat de Alexandru Ciolac, cu Honda Civic, urmat de Alexandru Stuparu. Un singur concurent a fost prezent la Grupa P2, Lucian Anghel, cu Vw Golf IV de 900 cai putere pe puntea față, bucureșteanul reușind un timp de 9.4 secunde, dar avea să rupă mai multe planetare.
La grupa P3, Zoltan Vargyasi din Covasna, cu Audi A4 4×4, Transmisie 8HP, motor VR6, 1000 cai putere, a înregistrat un record de 8,7 sec. pe cei 402 metri. Grupa P4, Cătălin Ciupitu (BYGu’) din Brăila a înregistrat și el 8,36 sec. și a reușit să găsească setup-ul punții spate pentru a stăpânii BMW-ul E30 Turbo, pentru a rămâne pe locul 1, în timp ce Vladimira Yordanova din Bulgaria, cu Audi TT, a venit pe 2.
În cadrul Grupei P5, Daniel Iordache din Slatina, cu Audi A3 2.0 Tdi 4×4, a reușit un timp de 10 secunde, iar pe locul 2 s-a clasat Adrian Mazilu, cu Vw Lupo, 2.0 Tdi, 4×4 DSG. Grupa P6 a bifat tot doi concurenți, bulgarul Atanas Ivanov reusind să se impună în fața lui Alexandru Geica. La grupele Semi Pro, începând cu grupa SP1, au fost prezenți doi concurenți, Cătălin Borovină, cu Vw Lupo Tdi, și Andrei Mihai, cu Seat Arosa Diesel, cel din urmă obținând prima poziție. În grupa SP3, Dragoș Barbu a obținut un timp de 10,7 secunde, la volanul unui BMW E36 1.6 Turbo, în timp ce primele două locuri ale podiumului de la Grupa SP4 au fost ocupate de Alexandru Iuhas, cu Saab, și Bogdan Lăzăriciu, la bordul unui Dodge Neon.
În cadrul grupei SP5, concurenții au reușit și ei mai multe recorduri. Marian Tudor, cu BMW E30, 3.2 Turbo, a reușit un record personal de 9,72 secunde, în timp ce rivalul său, Liviu Duță, a bifat recordul personal, dar și al grupei, de 9,71 secunde, însă, ulterior, a avut parte de probleme tehnice la instalația de răcire și a derapat brutal, Marian Tudor câștigând astfel finala.
Locul 1 al grupei SP6 a fost ocupat de Iosif Rașca, cu Mitsubishi Evo IX, pe locul 2, din Republica Moldova, s-a situat Claudiu Blaga, cu VW Golf 7, cu un timp de 9,57 secunde, iar pe locul 3 a venit Alex Rusu, din Cluj, cu Audi S3 1.8 turbo DSG, ardeleanul reușind un record de 9,56 secunde, cu viteza de 212 km/h.
În cadrul grupei SP7, Adrian Stană a urcat pe ultima treaptă a ierarhiei, cu VW Golf Mk2 VR6 4×4, și a înregistrat un record de 10,32 secunde și 222 km/h, cifre uimitoare pentru un motor cu interne de fabrică. Locul 2 la Grupa SP7 a fost ocupat Sabin Ion, cu un Audi TT VR6 Turbo R30, și un best time de 10,20 secunde și 220 km/h, în vreme de pe prima poziție a venit Matei Marian, cu Audi TT, un timp de 9.4 secunde și o viteză de 247 km/h.
La grupele diesel, mai exact grupa SP8, locul 3 i-a revenit lui Marius Duțu, cu Vw Polo, la fel de constant ca anul trecut, cu 11,8 secunde, locul 2 a fost ocupat de David Bogatu, cu Vw Lupo, care a bifat în calificări și timpul record al grupei, 11,56 secunde, însă, pe locul 1 i-a revenit lui Claudiu Pungă, cu un best time de 12.0 secunde.
În cadrul Grupei S9 diesel sub 2L 4×4 au urcat pe podium Alin Vlădărean, cu Audi A3 din Slatina, pe locul 3, Adrian Mazilu pe locul 2, cu Vw Golf 5, și tot din Slatina, Cosmin Păunel, cu Audi A3, a reușit un timp de 11.0 secunde și a urcat pe prima treaptă. În fine, la Grupa SP10 s-a impus Adrian Mazilu, cu Audi A6 3.0 diesel, urmat de Gogu Nicolae, cu BMW E81 135XD, și de Ionuț Bălcescu, cu Audi A5 3.0 diesel.
Startul sezonului în CN Drag Racing a reprezentat o mare bucurie pentru spectatorii prezenți la Arad, dar mai ales pentru piloții veniți să-și potolească setea de adrenalină.
Următoarea etapă va avea loc tot pe Aeroportul Internațional Arad, în perioada 10-11 iunie, când sunt așteptați și mai mulți concurenți din țară, dar și din străinătate.