Comisia Națională de Karting din cadrul FRAS a publicat marți, 3 iulie, regulamentul particular pentru etapa a III-a din Campionatul Național de Karting Dunlop 2018, care se va desfășura în perioada 14-15 iulie pe circuitul Prejmer din județul Brașov.

Clasele admise în competiție, la această etapă, sunt: Pufo, Mini, KF National, KR Max și KZ, iar la start vor fi admiși toți sportivii care se înscriu și sunt posesori ai unor licențe FRAS pentru disciplina karting.

Înscrierile la etapă încep oficial astăzi și se vor încheia vineri, 13 iulie, la ora 15:00, acestea putând fi transmise EXCLUSIV la adresa de e-mail cristian.notaru@fras.ro

Toate detaliile sunt disponibile în Regulamentul Particular, care poate fi consultat aici.

Cererile de înscriere pentru etapa a III-a pot fi descărcate de aici.

Fișele de verificare tehnică pot fi descărcate de aici.

Comisia Națională de Karting face următoarele precizări în legătură cu cele mai importante măsurători care vor fi efectuate la motoarele de kart:

1. Clasele PUFO si MINI
Pentru motoarele cu omologare 2010-2014 controlul se va efectua pentru:
– cubajul camerei de ardere – minim 6,8 cmc (proce. reg CSAI)
– grade evacuare  max 156,5 (lățimea lerei 10mm)
– grade admisie  max 144,5 (lățimea lerei 10mm)
Pentru motoarele cu omologare 2014-2020 (conform reg CSAI 2014-2020)
– cubaj cameră  minim 6,8cmc (proced reg. CSAI)
– grade evacuare  max 156,0 (lățimea lerei 5mm)
– grade admisie  max 144,0 (lățimea lerei 5mm)
– grade traverso  115,0  +/- 2 (lațimea lerei 5mm)
2. Clasa KF Național
– cubaj cameră minim 14 cmc (procedura CIK/FIA)
– grade evacuare  max 170,0 (latimea lerei 5mm)
3. Clasa KZ
– cubaj cameră minim 13 cmc (procedura CIK/FIA)
– diametru difuzor carburator (30mm)
– alezaj/cursă conform fișă de omologare motor
4. Clasa KR – se vor măsura profilul camerei și al pistonului cu calibrele oficiale ROTAX

Măsurătorile se vor efectua cu aparate noi, omologate, și nu se vor admite niciun fel de abateri ale valorilor comunicate mai sus, valori care corespund regulamentelor CIK/FIA , CSAI 2010-2020 și Regulamentului Particular CNKD 2018.