A XI-a ediție a Raliului Moldovei Bacău a fost una perfectă pentru Adrian Răspopa care a dominat autoritar raliul reușind să câstige 10 din cele 12 probe speciale alături de copilotul său Cosmin Diacu. După ce anul trecut a ratat la mustață victoria, în acest an pilotul băcăuan a fortat încă de la începutul etapei, la finalul primei zile reușind să aibă un ecart de 1:06.0s față de principalul său urmăritor Dan Gîrtofan. Așa cum declara la jumatatea zilei întâi pilotajul său s-a axat pe conservarea ecartului obținut, cu mici creșteri de ritm, această strategie rezultând într-un ecart de aproape 2 minute la finalul competiției.
Dan Gîrtofan a pornit în forță ediția din acest an a Raliului Moldovei Bacău și a preluat conducerea raliului după prima probă, însă o mică defecțiune tehnică la comunicația dintre el și copilotul său, Tudor Mârza, au dus la un ritm mai scazut pe probele Moinești și Vermești. Deși a încercat să intre în ritm și să micșoreze ecartul față de Adrian, Giri nu a reușit să mai recupereze din diferență și, în final, și-a consolidat poziția secundă.
Podiumul a fost completat de echipajul Adrian Teslovan/ Vajk Imre Cseh care reușesc un rezultat excelent la volanul unei mașini de categorie inferioară, respectiv RC2N, aceștia reușind totodată să își adjudece și victoria la grupă. În cadrul categoriei podiumul a fost completat de Andrei Cașcaval care l-a avut în dreapta sa pe Dorin Pulpea, iar podiumul a fost completat de Adrian Grigore alături de experimentatul navigator Sebastian Itu.
Locul al patrulea în clasamentul general i-a revenit lui Cristian Dolofan alături de navigatorul său Traian Pavel aceștia reușind și locul al treilea la grupa RC2 în urma caștigătorului Răspopa și ocupantul locului secund Gîrtofan.
Cu un parcurs excelent după ce în prima jumatate a zilei întâi a întampinat probleme tehnice la modelul Ford Fiesta R5, Catalin Grigoriu a terminat raliul de casă pe locul cinci în clasamentul general reușind și locul trei în Power Stage.
Aflat pentru prima oară la o etapă de macadam, Bogdan Cuzma și-a îndeplinit obiectivul, acela de a termina cu bine raliul, urcând pe locul șase în clasamentul general împreună cu navigatorul său Florin Dorca.
În clasa 11, rezervată automobilelor cu omologare FIA expirată, podiumul a fost ocupat în ordine de Paul Ciubotariu, Răzvan Nechifor și Bogdan Năstase.
În grupa rezervată automobilelor cu două roți motrice, Mihai Manole a reușit victoria, fiind urmat de Bogdan Talașman care și-a trecut în cont și victoria din cupa monomarca, Swift Cup, alături de Andrei Mitrașcp. Pe locul al treilea în clasamentul automobilelor cu două roți motrice a urcat Paul Popa care este și ocupant al locului secund în Swift Cup. Podiumul Swift Cup a fost completat de Radu Necula care a condus ostilitațile în aceasta cupă monomarcă, însă a avut parte de o ieșire în decor pe penultiuma probă a raliului.
În cupa monomarcă autohtonă Cupa Dacia, ajunsă la cea de-a 15-a sa ediție, locul 1 i-a revenit echipajului Victor Supuran si Vlad Cosma, urmat de echipajul Roland Csato si Sandor Csikos ambele echipaje pe modele Sandero.
In clasamentul juniorilor podiumul a fost format în ordine de Paul Popa, urmat de David Tarța și completat de Victor Supuran.
Raliul Moldovei Bacău powered by Dedeman Automobile s-a desfașurat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv și a reprezentat cea de-a șasea etapă din Campionatul Național de Raliuri Betano.