Întrunit în ședința din data de 2 aprilie 2019, la propunerea și solicitarea președintelui interimar al Comisiei Naționale de Viteză în Coastă, Biroul Executiv al FRAS a decis următoarele:
A. Se completează caietul de sarcini al organizatorului de Viteză în Coastă, pentru 2019:
1. La STOP-ul probei este necesar:
⁃ un cort
⁃ apă, cafea, ceai, mese, scaune, minim 1 monitor pentru timpi,
⁃ internet mobil
⁃ minim 1 toaletă ecologică
⁃ 2 extinctoare
⁃ minim o persoană de la organizator
⁃ generator și combustibil pentru alimentarrea laptop-urilor și a monitoarelor
⁃ 2 steaguri FRAS( oferite de către FRAS)
2. La Parcul de Service: – primele mașini din parcul de service după monoposturi vor fi cele din clasa electrice( sau poziționate într-o locație care să treacă cât mai puțin prin Parcul de Service în traseul lor, spre sau dinspre proba specială).
⁃ alimentare cu 220( priză sau generator) pentru studioul LIVE Streaming.
3. Pe traseul de concurs:
⁃ stabilirea unei zone pentru public, zonă mediatizată prin canalele media, în care să se asigure toalete ecologice, tonete de food și în care să se transmită informații despre desfășurarea concursului.
4. La Secretariat.
⁃ un roll-up( oferit de către FRAS)
⁃ apă, cafea
⁃ internet
⁃ xerox, imprimantă
5. In zona de încălzire a anvelopelor și a startului
⁃ un panou minim format A0 cu schita traseului unde starterul să poată marca și arăta sportivilor aflați la start eventualele probleme de pe traseu.
⁃ garduri de protecție și personal cu fluiere pentru atenționarea spectatorilor.
⁃ 4 steaguri oferite de către FRAS.
⁃ 2 bannere oferite de către FRAS.
⁃ 2 bannere ale partenerului FRAS oferite de către FRAS.
⁃ asigurarea locului pentru cortul FRAS.
6. Alte cerințe obligatorii:
⁃ 1-2 microbuze inscripționate cu sigla competiției și a Federației pentru transportul spectatorilor pe traseul de concurs. Aceștia vor fi duși cu precădere către zona de spectatori anunțată
⁃ cazare, masă și cv combustibil pentru echipa de Live Streaming (6 persoane – costul transmisiei și producției este asigurat de către FRAS și sportivi)
7. Una din mașinile care vor urca pe traseul de concurs înaintea concurenților va fi o mașină de competiție electrică a partenerului Kaufland. Fiecare organizator, împreună cu directorul sportiv și președintele comisiei de coastă(sau observatorul FRAS) vor stabili cel mai bun moment când aceasta va urca, înaintea fiecărei manșe.
B. Se stabilește o sumă în cuantum de 30 de euro (în lei, la cursul zilei) pe care fiecare pilot înscris la etapă o va achita la secretariatul competiției, la înscrierile administrative. Suma respectivă reprezintă taxa de marketing aferentă sportivilor și destinată promovării disciplinei Viteză în Coastă. Așa cum a fost stabilit în cadrul Comisiei de Viteză în Coastă și acceptat în BEx, în 2019, într-un efort comun federație/organizatori/sportivi, Federația va disponibiliza suma de 4.000 de euro/etapă (lei la cursul zilei) exclusiv pentru promovarea competițiilor de Viteză în Coastă, precum și investițiile în materialele publicitare aferente( cort, zonă de interviuri, studio mobil, branding).
C. Se aprobă semnarea contractelor și parteneriatelor necesare pentru transmiterea live online a manșelor de concurs( și calificări, dacă este cazul), a producției de materiale video, a transmiterii de știri pe televiziunile publice și a producerii unei emisiuni de motorsport după fiecare etapă pe postul TVR. Drepturile exclusive asupra acestor producții video aparțin Federației Române de Automobilism Sportiv, ele putând fi cedate, în urma cererilor aprobate, celor interesați.