Gabi Imre a câștigat prima sa etapă de când driftul a devenit parte din cadrul FRAS, reușind să se impună chiar la runda care a bifat recordul de altitudine pentru automobilismul sportiv românesc, organizată la 2154 de metri, în Pasul Urdele.
Deși, din punct de vedere al cailor putere, pornea cu ultima șansă, BMW-ul e30 pe care îl folosește având doar 286 de cai, cel mai slab dintre cei 16 calificați în battle-uri, brașoveanul a avut o zi de excepție. În calificările de dimineață, Imre a obținut al 10-lea punctaj, cel mai bun fiind Călin Ciortan, urmat de Traian Bușe și Mikloș Laszlo.
În battle-uri, acesta l-a întâlnit în Top 16 chiar pe liderul campionatului, Răzvan Frățianu (n.n. campion național în 2011), impunându-se după două ture de excepție. De altfel, până în finala cu bulgarul Ivan Ivanov, Imre a eliminat doar foști campioni naționali. În Top 8 l-a învins pe Traian Bușe, iar în semifinale pe Sorin Ene.
Cu un podium format din Gabi Imre, Ivan Ivanov și Sorin Ene, Campionatul Național de Drift se relansează și lupta pentru titlu se va decide chiar în ultima etapă, care va avea loc luna viitoare. Astfel, cu o rundă înainte de finală, Răzvan Frățianu ocupă locul 1 cu 269 de puncte, urmat de Ivan Ivanov (260p) și Sorin Ene (258). Șanse matematice mai păstrează și Atanas Kolev, cu 186 de puncte.
În total, peste 3.000 de spectatori au asistat la evenimentul transmis de Pro X și care a avut parte de confruntări interesante inclusiv la Clasa Semi Pro. Acolo, duelul final s-a dat între Claudiu Adam și bulgarul Yordan Mladenov.
Învins din cauza unor probleme tehnice, Adam a reușit să se apropie de liderul Daniel Tonchev, eliminat în Top 8 de pe Transalpina de Natalia Iocsak. Podiumul de la Semi Pro a fost completat de Mircea Ene, aflat la primul său trofeu.
Tonchev are 267 de puncte, în timp ce Claudiu Adam, la doar 16 ani, visează la primul său titlu, fiind la numai 9 puncte în urmă cu doar o etapă înainte de final.