Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2019 va trece de anul viitor la sistemul de clase folosit de FIA, respectând astfel o decizie anterioară a Consiliului Federal și a Comisiei Naționale de Viteză în Coastă.

Încadrarea mașinilor de concurs se face în funcție în ultima verificare tehnică, iar orice modificare adusă poate reprezenta și schimbarea clasei în care aceasta este repartizată.

FRAS va organiza, la date ce vor fi anunțate ulterior, prin Comisia Tehnică, trei sesiuni de verificări tehnice prin intermediul cărora se va face încadrarea în noile clase FIA. Verificările preliminare se vor efectua în orașele București, Timișoara și Brașov.

În cadrul acestor verificări nu vor fi luate în calcul sistemele de siguranță (centuri, echipament de stingere, echipament pilot etc). Anumite părți componente ale mașinii de concurs vor fi marcate, fotografiate sau înregistrate într-o bază de date sau în pașaportul tehnic.

Sportivii care nu se vor prezenta la aceste verificări tehnice preliminare își vor asuma o eventuală încadrare diferită față de cea publicată sau cunoscută anterior acestor verificări. În acest caz, încadrarea va fi stabilită de către Comisia Tehnică la prima etapă la care se vor prezenta.

În atașamentul de mai jos, puteți găsi clasele echivalente FRAS/FIA pentru mașinile prezente la ultima etapă de viteză în coastă 2018, valabilă pentru sezonul 2019. În acest moment pot exista erori în ceea ce privește încadrarea unor mașini de concurs într-o clasă FIA.

Model cu echivalarea claselor pe baza listei de înscrieri la ultima etapă din CNVCD 2018 aici,