Federația Română de Automobilism Sportiv a stabilit și pentru acest an un parteneriat cu Zimbria – producător artizanal de specialități tradiționale pe bază de carne – pentru Gala Campionilor 2024, eveniment programat sâmbătă, 30 noiembrie, în Aula Magna a Universităţii Politehnica din București.
Astfel, la fel ca și în edițiile trecute ale celei mai mari festivități de premiere a unei federații sportive din România, sportivii și invitații prezenți la acest grandios eveniment vor degusta delicatesele de la Zimbria, preparate cu pasiune, după rețete tradiționale românești, de către familia Verdeși.
Tradiție și inovație în produsele gourmet românești
În inima României, acolo unde tradiția culinară a fost păstrată cu grijă de-a lungul generațiilor, se află Zimbria, un producător artizanal de specialități tradiționale pe bază de carne. Pentru Zimbria, tradiția este mai mult decât o simplă amintire a trecutului – este o misiune, o promisiune de a păstra și transmite valorile autentice românești în fiecare produs. Cu o dedicare neclintită, ei au cules și preluat rețetele strămoșilor, păstrându-le autenticitatea și gustul inconfundabil.
Simple rețete, transformate în adevărate specialități
Zimbria se remarcă prin varietatea și calitatea produselor sale. Purcelușul de Lapte Copt la Jar, Jambonul, Cârnații Tradiționali, Costița Țărănească, Specialitățile Vânătorești și cele conservate în mod natural în untură sunt preparate atent, păstrând rețetele de odinioară și adăugând arome și condimente noi, 100% naturale. În portofoliul Zimbria se regăsesc și delicatese cum ar fi Curcanul Copt la Jar cu Fistic și Ierburi Mediteraneene, Pieptul Nobil de Rață cu portocale și coniac sau Pieptul de Pui cu Lămâie și Șofran.
Pe plan principal, Zimbria se concentrează mai ales pe preparate din carne de porc, vită, pui sau curcan. Portofoliul cuprinde și brânzeturi tradiționale precum Brânza de Covurlui cu Negrilică, Brânza de Burduf în Membrană Naturală și specialitățile din lapte de capră sau oaie. Mai mult, foarte apreciate sunt și produsele specifice sărbătorilor de iarnă și pascale, precum Cozonacul Special sau Pasca.
Produsele Zimbria își propun să schimbe concepțiile oamenilor despre produsele din carne, demonstrând că salamul, jambonul, pieptul și rulada nu trebuie să fie „mezeluri”, ci pot fi adevărate specialități, fie ele inovatoare, încadrate în tabăra produselor gourmet, fie bunătăți tradiționale, atestate și premiate la nivel local, dar și pe plan internațional.
Împletirea gusturilor autentice cu ingrediente inedite
Maria și Marius Verdeși și-au propus nu doar să transmită mai departe gusturile autentice ale bucătăriei tradiționale românești, ci să inoveze prin rețete noi, recunoscute și premiate în prezent la nivel național și internațional. Ei au luat tradiția și au combinat-o cu inovația pentru a crea produse cu adevărat remarcabile. Printre specialitățile lor se regăsesc și rețete originale, premiate la târgurile internaționale din sectorul alimentar. Aceste rețete aduc un gust și o aromă unică, păstrând în același timp autenticitatea gastronomiei românești.
Unul dintre atuurile companiei este comunitatea care o susține și care continuă să o urmărească atât în mediul online, cât și fizic, în magazinele din țară și la târgurile la care participă. Marius și Maria și-au propus să creeze o comunitate formată din oameni care apreciază produsele gourmet, premium și, în același timp, produsele românești făcute cu adevărat pe rețete tradiționale. Cu o abordare transparentă și implicată, ei doresc să ofere o experiență autentică clienților lor. Tocmai de aceea, cei curioși sunt întotdeauna invitați la evenimente pentru a degusta specialitățile Zimbria, oferindu-le astfel prilejul de a testa calitatea și gustul produselor înainte de achiziționarea acestora.
O abordare neconvențională în comunicare
Comunicarea Zimbria este la fel de neconvențională ca produsele. Cu toate că promovarea tradiției este una dintre valorile de bază ale companiei, Marius și Maria Verdeși mizează pe o abordare neconvențională în ceea ce privește comunicarea în mediul online, dar și offline. Într-o lume în care majoritatea producătorilor se concentrează pe eficientizarea procesului de producție și livrarea cât mai accesibilă a produselor, Zimbria se remarcă prin abordarea inedită, fără pretenții.
Acest lucru se datorează și faptului că Zimbria este, în esență, povestea a doi tineri pasionați de gastronomie: Marius și Maria Verdeși. Cei doi au hotărât să contribuie la promovarea valorilor tradiționale și la păstrarea autenticității în bucătăria românească, iar acest gând a fost piatra de temelie a ceea ce este astăzi compania. Cu multă muncă și viziune, ei au transformat produsele tradiționale românești într-o experiență gastronomică rafinată, îmbunătățind gustul prin condimente și materie primă de cea mai bună calitate. Astfel, ei au reușit să combine inovația cu tradiția, pentru a celebra gusturile și aromele autentice ale României.
Zimbria a străbătut granițele naționale și a participat la numeroase expoziții internaționale, unde produsele din portofoliu au fost recunoscute și premiate de artizani și critici din întreaga lume. Aceste expoziții au contribuit la promovarea valorilor românești și au adus notorietate brandului Zimbria la nivel global. Astfel, Marius și Maria Verdeși au demonstrat că România poate să ofere produse de înaltă calitate, care să rivalizeze cu cele mai bune din lume.
„Gusturile și tradițiile românești sunt ca o poveste, una culinară, de care noi doi ne-am îndrăgostit încă din copilărie. Iar o poveste atât de impresionantă, transmisă din generație în generație, merită spusă mai departe. Bucătăria românească merită și trebuie recunoscută la nivel internațional. Ceea ce ne-am propus să facem, de la bun început, a fost să adunăm aceste rețete, adevărate povești gastronomice, și să le înnobilăm. Cum? Prin materia primă pe care o folosim, fie că este vorba de lapte sau de carne, dar și prin condimentele naturale pe care le folosim și prin procesul de preparare, care de cele mai multe ori este unul îndelungat și detaliat. Dar, în final, merită. Iar asta se vede prin reacțiile tuturor celor care ne încearcă specialitățile”, declară soții Verdeși.
Cu pasiunea pentru istoria locală într-ale gastronomiei și o viziune de viitor, Zimbria este un exemplu viu și elocvent al faptului că tradiția și inovația pot coexista armonios. Cu devotament și respect pentru rețetele strămoșilor, Marius și Maria Verdeși au reușit, de-a lungul anilor, să creeze produse gourmet de înaltă calitate, păstrând în același timp autenticitatea românească. Prin calitatea remarcabilă a brânzeturilor și specialităților din carne, ei nu doar respectă, ci și revitalizează rețetele tradiționale, oferindu-le o notă contemporană.
Comunitatea dedicată și comunicarea transparentă se numără printre modurile prin care Zimbria își propune să aducă aceste specialități tradiționale în casele oamenilor din întreaga lume și să transmită mai departe tradițiile românești. Cu un portofoliu impresionant de expoziții internaționale și premii, Zimbria demonstrează că România are ce să ofere în lumea gourmet. Această combinație dintre tradiție și gourmet a făcut ca Zimbria să devină un brand de referință, recunoscut nu doar la nivel național, ci și internațional. Zimbria rămâne în continuare una dintre afacerile locale care aduce în prim-plan autenticitatea și gusturile autentice ale României, alături de promovarea atât la nivel local, cât și pe plan international.
FRAS și Zimbria vă așteaptă cu drag la Gala Campionilor 2024!