Ovidiu Zaberca și Andrei Enescu – credit foto: facebook.com/romanianenduranceseries

Echipajul RACEBOX format din Andrei Enescu și Ovidiu Zaberca – a stabilit un rezultat remarcabil pentru anduranța românească, câștigând Cupa României, în cadrul primei curse de 8 ore din țara noastră.

La bordul unui model Radical SR3 RXX, Andrei Enescu și Ovidiu Zaberca s-au impus la General și au ridicat trofeul Hankook Cup după 204 ture și peste 400 km parcurși pe circuitul MotorPark România. Ei s-au adaptat cel mai bine condițiilor meteo nefavorabile și pe o vreme rece și ploioasă și-au adjudecat victoriile la Touring OPEN și Clasa A3.

La bordul unui model Mitjet, Adrian Grigore/Jerome France/Luca Viișoreanu (Willi Motorsport GT) au terminat pe locul 2 la General și s-au impus la Clasa A4. Pe poziția a 3-a s-au clasat sportivii de la Junior Motorsport Shell Helix, Stefanos Ladopoulos/Radu Tamaș, la bordul unui model BMW 330 E46. La start au fost prezente 19 echipaje, majoritatea având în componență piloți din Romanian Endurance Series.

credit foto: facebook.com/romanianenduranceseries

Ne înclinăm în fața acestei performanțe remarcabile și așteptăm cu nerăbdare să îi revedem prezenți la start și în cel de-al 10-lea sezon al Romanian Endurance Series. Mulțumim tuturor pentru susținere și pentru că sunteți alături de noi în această aventură a anduranței românești”, se arată pe Romanian Endurance Series.

Altfel, La Logan Cup, victoria a revenit echipajului Willi Motorsport 3, adică sportivilor Sergiu Nicolae și Aldrin Opran. Reprezentând echipajul Uplifting Rosenau, Denis Mihai/Victor Ionescu au terminat cursa pe locul 2. La rândul lor, Matei Ghețu/Andrei Ghețu/Andrei Carcea de la MRA Motorsport au ocupat locul 3. Cei din urmă au terminat primii, dar la final s-au clasat pe poziția a 3-a din cauza unor penalizări.

credit foto: facebook.com/romanianenduranceseries

La bordul unui model Dacia Logan, Alexandru Lucaci/Dani Oțil (Luk Racing by Willi Motorsport) au câștigat la Clasa A1, în timp ce Costi Gherghescu/Lucian Daniel Neagu au venit pe 2, pilotând un Peugeot 206. George Brezuleanu/Andrei Târlea/Mircea Hatisi au ocupat ultima treaptă a podiumului la bordul unui Citroen.