Rezultate remarcabile pentru echipajele românești la Fenix Rally

Cele 5 echipaje românești înscrise la Fenix Rally Tunisia au încheiat evenimentul african cu rezultate notabile, dar și cu o experiență utilă, de care vor să se folosească în competițiile interne de Off Road și Rally Raid.

Prezente în 3 clase, SSV, Car Open și Car Limited, cele 5 echipaje românești (3 de Rally Raid și două de Off Road) au lăsat o impresie excelentă în Tunisia, unde și-au testat în condiții dintre cele mai dificile atât capacitățile fizice, cât și potențialul materialului de concurs.

În Clasa SSV, echipajul Nicușor Duică / Marius Pop a încheiat pe poziția a 14-a, în timp ce Călin Cămărășan și Fodor ”Ferry” FERENC s-au clasat pe locul 22 dintr-un total de 32 de mașini prezente la start în această clasă.

”Ne-am clasat pe un loc nesperat, având în vedere că am plecat împreună cu Nicușor Duică pentru prima dată în deșert, pentru prima dată în SSV și cu o mașină care avea 15 km la bord, nefiind testată deloc cu suspensia de fabrică! Am plecat din Cluj terminând mașina în Tunisia, în ziua dinaintea startului în prolog. Mașina s-a comportat exemplar neavând defecțiuni majore, eu sincer nu credeam ca poate să reziste la un așa abuz”, a declarat copilotul Marius Pop, la încheierea aventurii africane.

România a avut și la Open două echipaje, clasă unde Tudor Alexandru Mircea și Valentin Alexandroae au fost foarte aproape de podium, încheind pe locul 4, iar Cristi Movilă și Dragoș Chiriță au terminat pe poziția a 9-a.

 

La Clasa Car Limited, pe o curajoasă Dacia Duster, Marian Andreev și Valentin Capotă au obținut singurul podium al echipajelor românești, încheind Fenix Rally Tunisia pe locul 2, dintr-un total de 4 mașini prezente la start.

Asistența tehnică a echipajelor noastre a fost asigurată de Matei Negulescu, Mihai Ban, Lucian Neag și Laurențiu Dobrică, în timp ce un alt român, Constantin Fântână, copilot de off road și membru în Consiliul Federal FRAS, a făcut parte din echipa de organizare a evenimentului.