Mircea Alexandru Dăianu – credit foto: facebook CNTA

Etapa a 6-a din Campionatul Național de Time Attack și, în același timp, ultimul eveniment oficial din sezonul competițional 2024, va aduce la start 49 de piloți pe pista Circuitului Transilvania Motor Ring de lângă Tg. Mureș, un adevărat record de participanți în cadrul acestei discipline.

Dan Pepenar

Dacă la juniori, lupta pentru titlu a fost decisă cu o etapă înainte de final, campion devenind Bogdan Sălcudean, în Clasamentul Open bătălia se va da între Mircea Alexandru Dăianu (Peugeot 407) și Dan Pepenar (Mercedes-AMG A 45). Lista finală a înscrierilor poate fi vizualizată AICI, cu mențiunea că în competiție au mai fost înscriși, în ultimul moment, piloții Mircea Șerbănescu (junior), Traian Moldovan și Cornelia Schicker, ultimii doi sportivi stabiliți în Austria și care vin special în România pentru a concura în CNTA.

Adrian Coman

Printre noutăți, merită amintită participarea lui Marco Tempestini (Seat Cupra Formentor VZ5), care revine după o absență îndelungată. Horia Platona va participa pentru prima oară la o etapă de CNTA cu un BMW electric. De asemenea, Adrian Coman va concura cu un Volkswagen Golf GTI TCR. O altă prezență demnă de amintit este cea a lui Petru Constantinescu, de la Istorice (Opel Ascona)”, a precizat organizatorul CN de Time Attack, Ciprian Luca.

În privința acestui an competițional, Luca a declarat: ”Despre acest sezon pot spune că a fost unul reușit și, de la a 2-a etapă, de când am făcut totul singur, competiția s-a terminat cel târziu la ora 18:00, cu 4 manșe. În plus, acum avem și un număr record de participanți, 49.

La anul vrem să organizăm tot 6 etape, cu o estimare de 50 de piloți înscriși la fiecare rundă și cu o limită de 55 de sportivi, pentru că eu țin mult la calitatea concursului. Pe această cale, țin să mulțumesc FRAS pentru ajutorul acordat, noi având în acest an cea mai mică taxă de licență, tocmai pentru a încuraja prezența sportivilor”.

Altfel, la finalul acestei runde finale din CNTA, organizatorul va acorda două premii: unul pentru ”Juniorul anului” și celălalt pentru ”Pilotul anului”, criteriile de acordare nefiind aceleași care au fost stabilite pentru titlul de campion.