Etapa a 2-a din cadrul Radical Cup Romania, desfășurată pe circuitul Motorpark din Adâncata, a fost una marcată de revenirea în circuitul automobilistic a lui Albert Iovan, respectiv Bogdan Dobranici.

La SR1 Cup, Albert Iovan s-a alăturat celor trei concurenți de la etapa trecută, fiind la debutul său atât în campionat, cât și în competițiile de circuit, după doi ani petrecuți la Slalom Paralel, unde acțiunea se desfășoară pe macadam, în vreme ce, la PRO1500, Bogdan Dobranici s-a întors la volanul modelului Radical SR3, după o pauză de mai bine de un an în care nu a mai pilotat această mașină.

Ca și în prima rundă, Categoria Masters a avut aceleași două mașini la start și, de această dată, Dragoș Argeșanu a fost cel care a pilotat modelul Radical RXC GT3.

Andrei Dună, la primul pole-position în SR1 Cup

Andrei Dună a reușit primul său pole-position la SR1 Cup cu un timp de 1:44.697, fiind urmat de Victor Ionescu și Luca Savu, toți trei despărțiți de doar patru zecimi. Din păcate, datorită unor probleme tehnice, Albert Iovan nu a putut să participe în niciuna dintre calificări, astfel că acesta a fost forțat să plece din spatele plutonului în ambele curse.

La PRO1500, Alin Fulga a reușit să se impună în fața lui Bogdan Dobranici, cu timpul de 1:40.342, iar la categoria Masters, Cătălin Iuhasz a obținut detașat pole-ul clasei, în fața gentleman driver-ului Dragoș Argeșanu.

A doua sesiune de calificări a adus schimbări în grilă. Victor Ionescu a fost cel care a reușit să se impună la SR1 Cup, urmat de Andrei Dună, iar Luca Savu s-a clasat din nou pe locul trei.

Situația a rămas aceeași la PRO1500, cu Fulga obținând prima poziție, urmat de Dobranici, iar Cristian Moisescu s-a clasat pe trei, după mici probleme tehnice.

La Masters, Cătălin Iuhasz nu a participat în Q2, din cauza problemelor tehnice, iar Dragoș Argeșanu a rămas singurul pilot al clasei.

Dobranici alege pneuri greșite și abandonează 

Duminică, pentru prima cursă, pista era umedă, dar nu suficient pentru un „wet race”. Sub incertitudinea vremii, Bogdan Dobranici a ales să schimbe anvelopele slick cu unele de ploaie, în speranța că vremea se va înrăutăți. Din păcate pentru el, vremea i-a jucat feste și a fost nevoit să se retragă din cursă, după câteva tururi, pariul făcut pe grila dovedindu-se a fi unul necâștigător. Astfel, clasa PRO1500 a fost adjudecată de Alin Fulga.

La SR1 Cup, juniorii au continuat spectacolul început la prima etapă. Victor Ionescu a avut din nou parte de probleme tehnice și a fost forțat să abandoneze. La final, Dună a trecut primul linia de sosire, însă bucuria nu avea să țină mult, deoarece acesta a primit o penalizare de 5 secunde pentru o depășire neregulamentară. A profitat Luca Savu, iar podiumul a fost completat de debutantul Albert Iovan, care a început să se acomodeze cu materialul de concurs.

Iuhasz s-a impus la Masters, însă cu ceva emoții, după ce a pierdut controlul mașinii în primul viraj din turul 11. Chiar și așa, avansul lui Iuhasz a fost considerabil astfel încât Dragoș Argeșanu l-a urmat la un tur în urmă.

În cursa a doua, la SR1 Cup, ghinionul l-a lovit din nou pe Ionescu, cu o problemă la ambreiaj, victoria revenindu-i tot lui Luca Savu. Andrei Dună a avut și el parte de probleme tehnice, astfel că Albert Iovan a terminat pe locul secund în cea de-a doua cursă din cariera sa în Radical Romanian Cup, iar Dună a completat podiumul.

La PRO1500, Moisescu a abandonat după o ieșire în decor, iar Fulga a câștigat și cea de-a doua cursă, cu Dobranici pe locul doi.

În fine, Iuhasz s-a impus și în cursa a doua de la Masters, urmat tot de Dragoș Argeșanu.

Titlul de cel mai bun junior i-a revenit lui Luca Savu, liderul general al campionatului la categoria SR1 Cup.

Rezultate Cursa 1:

SR1 Cup
1. Luca Savu
2. Andrei Dună
3. Albert Iovan

PRO 1500
1. Alin Fulga

Masters
1. Cătălin Iuhasz
2. Dragoș Argeșanu

Rezultate Cursa 2:

SR1 Cup
1. Luca Savu
2. Albert Iovan
3. Andrei Dună

PRO 1500
1. Alin Fulga
2. Bogdan Dobranici

Masters
1. Cătălin Iuhasz
2. Dragoș Argeșanu

Etapa a III-a din Radical Romanian Cup se va desfășura pe Transilvania Motor Ring, în perioada 29-30 iulie. Radical Romanian Cup are ca parteneri în 2023 pe MOTUL România, Hankook și Nazzuro Aqua.