Întrunit în şedinţă în data de 5 martie, Biroul Executiv FRAS a decis următoarele:

– aprobă, la solicitarea Comisiei Naționale de Time Attack, – eliminarea urmatorului paragraf de la Punctul 6, din Regulamentul Campionatului Național de Time Attack: “Autoturismele care au motoarele schimbate cu motoare fabricate de către un alt producator decât cel original sau se adaptează orice altă propulsie de pe un alt autovehicul sau vehicul, se consideră prototipuri și se încadrează la clasa Open. Autoturismele care au montate motoare fabricate de către același producător ca și motorul de origine nu se consideră prototipuri, și se încadrează la clasa corespunzătoare cilindreei noului motor.”

Astfel, în urma efectuării modificării, Punctul 6 va avea următorul conținut:

“În cadrul Campionatului Național de Time Attack 2024 pot participa atât autoturisme de serie, cât și de competiție (turisme, monoposturi, kitcar, bipost, etc) indiferent de tipul transmisiei. Nu sunt admise în competiție tricicluri sau cvadricicluri sau vehicule care prezintă un risc din punct de vedere tehnic/securitate. Este obligatoriu ca luminile de pe stopurile de frână să fie funcționale.”

Biroul Executiv FRAS
Norris Măgeanu – președinte
Ioan Badiu – vicepreședinte
Cătălin Nicolaescu – vicepreședinte
Bogdan Constantinescu – vicepreședinte
Edwin Keleti – director sportiv
Cristian Notaru – secretar general
Cristina Catrina – director economic
Bogdan Filcea – jurist FRAS